مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 22:322022-01-21سياسي

تعهد ایجاد 500 هزار شغل در سال 1401 توسط کمیته امداد


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور گفت: در سال 1401 کمیته امداد 500 هزار شغل ایجاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بم، مرتضی فیروزآبادی امروز در حاشیه بازدید از کارگاه های کارآفرینان مددجوی کمیته امداد بم و بروات با بیان اینکه کمیته امداد در سال آینده مسئولیت بسیار سنگینی برای ایجاد 500 هزار اشتغال در پیش رو خواهد داشت،  بیان کرد: این امر در شرایطی است که در سال جاری کمیته امداد تعهد 300 هزار  اشتغال در کشور را بر عهده گرفته بود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور با اشاره به اینکه مبنا در تقسیم اعتبار به استان ها دو شاخص میزان مددجوی مستعد سن کار و میزان بیکاری استان است، تصریح  کرد: تلاش شده تا منابع به سمت نقاطی که بیکاری بیشتر است چرخیده شود.

وی عنوان کرد: کمیته امداد کشور از محل تبصره 16 درخواست 35 هزار میلیارد تومان اعتبار را داده است که اگر در مجلس به تصویب برسد سال آینده مشکلی نخواهیم داشت؛ البته همان طور که که در سال جاری نیز محدودیت اعتبار زیادی در پرداخت تسهیلات به مددجویان وجود نداشته است .

فیروزآبادی درباره افزایش اعتبار تسهیلات کمیته امداد گفت: در سال آینده مشکل افزایش اعتبار برای تسهیلات به مددجویان نخواهیم داشت، زیرا باید نگاه منطقه ای را وارد کنیم و سیاست گذاری به گونه ای باشد که روی برخی نقاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد ایجاد 500 هزار شغل در سال 1401 توسط کمیته امداد

تعهد ایجاد 500 هزار شغل در سال 1401 توسط کمیته امداد