مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 21:472022-01-21اجتماعي

بازگشایی راه های روستایی در شهرستان خلخال


بازگشایی راه های روستایی در مناطق صعب العبور شهرستان خلخال انجام شده و هم اکنون راه ارتباطی کمتر از 10 روستای مسدود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سید جواد یحیی زاده شامگاه امروز در بازدید از محور مواصلاتی خلخال به اسالم و خلخال به شاهرود اظهار کرد: در محور خلخال به اسالم با تلاش راهداران خلخال وتالش این محور بازگشایی شده و تردد در آن با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

وی افزود: مشکل مقطعی در محدوده خروجی از طرف تالش در میان جنگل تا ییلاقات بالای جنگل که به صورت یخبندان و قابل تردد نبود، وجود داشت که با همت راهداری تالش و نمک پاشی انجام شده این مسیر نیز در محور خلخال به اسالم برای تردد ایمن آماده شده است و در ساعات اولیه صبح به لحاظ یخبندان دقت بیشتر رانندگان را می طلبد.

  یحیی زاده در مسیر بازدید از راه روستایی لرد به میانرودان نیز گفت: بازگشایی راه روستایی پرجمیعت لرد به اتمام رسید و برف روبی راه روستایی میانرودان نیز با استقرار یک دستگاه لودر راهداری در حال انجام است و تا آخر وقت امشب بازگشایی چندین باره این مسیر به پایان می رسد.

فرماندار خلخال گفت: با هدف تسریع در خدمت رسانی از یک ماه گذشته سهمیه زمستانی آرد روستایی ساکنان مناطق صعب العبور در اختیار آنان قرار داده شده و الحمدالله در سطح شهرستان مشکلی در این خصوص ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی راه های روستایی در شهرستان خلخال

بازگشایی راه های روستایی در شهرستان خلخال