مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 21:022022-01-21اقتصادي

مجوز ماده 23 بودجه محور خلیل آباد به بردسکن هنوز اخذ نشده است


مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: هنوز برای باند دوم محور خلیل آباد به بردسکن نتوانسته ایم مجوز ماده 23 را برای تخصیص بودجه اخذ کنیم.

- سید عبدالمجید نژادصفوی در بازدید از محور شادمهر به کاشمر و در ادامه به خلیل آباد و بردسکن افزود: محور شادمهر به انابد که در پایان به حوزه خراسان جنوبی متصل می شود، حدود 115 کیلومتر می شود که تا بردسکن 95 کیلومتر است.

وی تصریح کرد: قطعه دوم محور کاشمر به شادمهر امسال 37 میلیارد تومان اعتبار داشته که 6 میلیارد آن نقدینگی بوده که هنوز پرداخت نشده است.

نژادصفوی اظهار کرد: هر چند در گذشته سرعت پروژه کند بود اما خوشبختانه در حال حاضر سرعت بیشتری به خود گرفته است.

پیمانکار پروژه قول داده طی چند روز آینده ماشین آلات بیشتری برای عملیات خاکی و تیم دیگری برای ابنیه، قالب بندی و آرماتوربندی اضافه کند.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی پیش بینی کرد تا خرداد ماه سال آینده اگر اتفاق خاصی نیفتد، کل عملیات خاکی و ابنیه این قطعه به نتیجه خواهد رسید؛ برای به نتیجه رسیدن این پروژه به 300 میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است.

وی با ابراز تاسف از اینکه در این محور شاهد تصادفات بسیاری هستیم، گفت: هر چند برای باقی مسیر از سمت خلیل آباد به بردسکن هنوز نتوانسته ایم مجوز ماده 23 را اخذ کنیم ولی برای اینکه کار عقب نیفتد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز ماده 23 بودجه محور خلیل آباد به بردسکن هنوز اخذ نشده است

مجوز ماده 23 بودجه محور خلیل آباد به بردسکن هنوز اخذ نشده است