مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 20:422022-01-21سياسي

به کجا، چنین شتابان می رویم؟!


یکی از الزامات جوامع مدنی امروز، آزاد بودن طرح نقطه نظرهای گوناگون در مورد مسائل، رخدادها و پدیده های مختلف علمی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و.

می باشد.

ولی با نگاهی به نمونه های متعدد، کمتر شاهد آن بوده ایم مخالفان و منتقدان یک طرح و حرف و نظر، با آداب نقد سالم آشنایی داشته باشند و نقد و مخالفت خود را به فرض صحت، در آرامش و با شیوه ای اصولی و منطقی بیان نمایند.

چند روز پیش به مناسبت پنجاهمین سال تاسیس انجمن روابط عمومی ایران - به عنوان اولین و قدیمی ترین نهاد مدنی مرتبط با روابط عمومی - مراسمی شایسته و در خور شان دست اندرکاران روابط عمومی برگزار شد.

چهره برجسته ارتباطات دکتر مهدی محسنیان راد به عنوان تحصیلکرده و متخصص ارتباطات و پژوهش و جامعه شناسی، استاد این عرصه در دانشگاه ها، نظریه پرداز برجسته علوم ارتباطات، نویسنده مقالات فراوان در نشریات داخلی و خارجی و ارائه دهنده مقالات بسیار در کنفرانس های داخلی و خارجی، یکی از سخنرانان این مراسم بود.

وی که به دعوت انجمن روابط عمومی ایران در این مراسم سخنرانی کرد با هدف اصلاح و نزدیک تر شدن روابط عمومی در ایران به اندازه های استاندارد، نقبی به پشت چهره کنونی روابط عمومی کشور زد و چهره واقعی روابط عمومی کنونی کشور را ترسیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به کجا، چنین شتابان می رویم؟!

به کجا، چنین شتابان می رویم؟!