مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 18:272022-01-21سياسي

رایزنی هلال احمر برای تسهیل در استخدام امدادگران و نجاتگران


رایزنی های لازم با سازمان امور استخدامی و نهادهای مربوطه انجام خواهد شد تا روند استخدام امدادگران و نجاتگران داوطلب تسهیل پیدا کند.

- رییس جمعیت هلال احمر گفت: رایزنی های لازم با سازمان امور استخدامی و نهادهای مربوطه انجام خواهد شد تا روند استخدام امدادگران و نجاتگران داوطلب تسهیل پیدا کند.

ما به دنبال اقناع مسئولین برای استخدام امدادگران ونجاتگران هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر پیر حسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر امروز با همراهی مسئولین و نمایندگان سازمان امور استخدامی کشور، شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران و دیگر مسئولان از پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران در آزادراه تهران-کرج و همچنین پایگاه امداد و نجات کوهستان دربند در شمال پایتخت بازدید کردند و با امدادگران و نجاتگران و مسئولین حاضر در این پایگاه ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

رییس جمعیت هلال احمر در این بازدید اظهار کرد: به غیر از موضوع داوطلبان، 12 هزار امدادگر و نجاتگر داوطلب در سطح کشور به هموطنان امداد رسانی می کنند و این افراد در پایگاه های امداد و نجات حداقل 10 روز شیفت کاری را پشت سر می گذارند و در واقع نباید اسم امدادگران و نجاتگران را داوطلب گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی هلال احمر برای تسهیل در استخدام امدادگران و نجاتگران

رایزنی هلال احمر برای تسهیل در استخدام امدادگران و نجاتگران