مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 18:222022-01-21اجتماعي

کردستان/ بسته شدن گردنه ژالانه به دلیل سقوط بهمن / بارش 10 متری برف


ارتفاع برف در این گردنه به بیش از 10 متر می رسد و طی سه روز گذشته بیش از 50 مورد سقوط بهمن در این گردنه اتفاق افتاد و باعث مسدود شدن گردنه شد.

- کردستان/ بسته شدن گردنه ژالانه به دلیل سقوط بهمن / بارش 10 متری برف ارتفاع برف در این گردنه به بیش از 10 متر می رسد و طی سه روز گذشته بیش از 50 مورد سقوط بهمن در این گردنه اتفاق افتاد و باعث مسدود شدن گردنه شد.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای سروآباد (کردستان) گفت: گردنه ژالانه محور ارتباطی سروآباد اورامان به دلیل سقوط بیش از حد بهمن تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام شد.

دیاری استواری روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گردنه ژالانه محور ارتباطی شهرستان های سرواباد و مریوان به پاوه و نوسود در استان کرمانشاه و همچنین محور ارتباطی سروآباد به هورامان تخت و 10 روستای تابعه آن روز گذشته که بعد از 72 ساعت مسدود بودن بازگشایی شده بود، دوباره مسدود شد.

وی ادامه داد: ارتفاع برف در این گردنه به بیش از 10 متر می رسد و طی سه روز گذشته بیش از 50 مورد سقوط بهمن در این گردنه اتفاق افتاد و باعث مسدود شدن گردنه شد.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سروآباد یادآور شد: باتوجه به سقوط پی درپی بهمن و ارتفاع بیش از حد برف در این گردنه برف روبی و بازگشایی این مسیر بسیار خطرناک است لذا تصمیم گرفتیم که این گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان/ بسته شدن گردنه ژالانه به دلیل سقوط بهمن / بارش 10 متری برف

کردستان/ بسته شدن گردنه ژالانه به دلیل سقوط بهمن / بارش 10 متری برف