مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 17:472022-01-21اجتماعي

آماده باش نیروهای امدادی در مازندران


معاون امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به بارش برف و برودت هوا گفت: تمامی دستگاه های مرتبط با مدیریت بحران در آمادگی کامل برای امدادرسانی قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران،رضا علیخانی معاون امور عمرانی استاندار مازندران درباره آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی و نحوه خدمات رسانی دستگاه های اجرایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمامی دستگاه های مرتبط با مدیریت بحران استان اعم از پلیس راه، راهداری، جمعیت هلال احمر، اورژانس و هواشناسی کاملا در نگاه مدیریت واحد و به صورت منجسم و یکپارچه در چهارچوب فرماندهی منسجم درحال  خدمت و انجام وظیفه هستند.

وی با تقدیر از زحمات و تلاش های تمامی دستگاه ها و همچنین تشکر از نیروهای جهادی و مردمی، بسیج، سپاه و سایر،گفت: در بخش پیش بینی هواشناسی اداره کل هواشناسی گزارش ها را به صورت لحظه ای اعلام کردند تا بررسی و تحلیل لازم درمقابله با حوادث را در دستور کار داشته باشیم.

معاون امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به آمادگی تمامی دستگاه های امدادی با تجهیزات و امکانات به ویژه در محورهای مواصلاتی استان، بیان کرد: اگر در مکانی کم و کسری وجود داشته باشد از بخش های مردمی و بسیج امکانات مردمی بهره گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش نیروهای امدادی در مازندران

آماده باش نیروهای امدادی در مازندران