مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 17:222022-01-21سياسي

امام جمعه اصفهان: روسیه و چین هیچگاه سلطه نگر نبوده اند


نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به مانور ایران وچین اضافه کرد: برخی در این زمینه می گویند امام خمینی (ره) نه شرق و نه غرب اما ما در حال رایزنی با چین وروسیه هستیم، - نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به مانور ایران وچین اضافه کرد: برخی در این زمینه می گویند امام خمینی (ره) نه شرق و نه غرب اما ما در حال رایزنی با چین وروسیه هستیم، باید توجه داشت که ما هیچ دلیلی نداریم و هیچ مرجعی نیز ما را از معامله و داد و ستد با بیگانگان منع نکرده مگر آنکه با آنها در حال جنگ باشیم.

امام جمعه اصفهان با اشاره به مانور ایران وچین اضافه کرد: برخی در این زمینه می گویند امام خمینی (ره) نه شرق و نه غرب، اما ما در حال رایزنی با چین وروسیه هستیم، باید توجه داشت که ما هیچ دلیلی نداریم و هیچ مرجعی نیز ما را از معامله و داد و ستد با بیگانگان منع نکرده مگر آنکه با آن ها در حال جنگ باشیم.

وی اضافه کرد: روسیه و چین هیچگاه در حال سلطه نگری نبوده اند و از این رو معامله با کفار اشکال ندارد همانطور که حضرت علی (ع) این کار را انجام می دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر: آیت الله طباطبایی نژاد گفت: باید توجه داشت که ما هیچ دلیلی نداریم و هیچ مرجعی نیز ما را از معامله و داد و ستد با بیگانگان منع نکرده مگر آنکه با آنها در حال جنگ باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اصفهان: روسیه و چین هیچگاه سلطه نگر نبوده اند

امام جمعه اصفهان: روسیه و چین هیچگاه سلطه نگر نبوده اند