مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 17:072022-01-21سياسي

دولت راهبرد خنثی سازی تحریم ها و تعامل با کشورهای همسایه را دنبال می کند


دولت از یک سو راهبرد خنثی سازی تحریم ها با نگاه به درون کشور و از سوی دیگر راهبرد تعامل با همسایگان و دیگر کشورها به ویژه چین و روسیه را دنبال می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، حجت الاسلام محسن رضا بشارت ظهر امروز در خطبه های عبادی، سیاسی نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه تنها راه نجات و سعادت انسان ها به گرایش مکتب فاطمی است، اظهار داشت: انسانها به تدریج این حقیقت را که تنها راه سعادت و نجات گرایش به مکتب فاطمی است را بیشتر احساس درک می کنند.

وی افزود: روز ولادت نورانی حضرت فاطمه زهرا (س) روز زن است چرا که او را به جایگاه خود در نظام ارزشی جهان آگاه ساخت و روز مادر است چرا که او به مادری، آبرو بخشید.

امام جمعه فیروزآباد با اشاره به روز ولادت امام خمینی (ره) ادامه داد: ولادت امام خمینی (ره) معمار و بنیانگذار نظام اسلامی مصادف با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) که هم فهمید دین چه می گوید و هم کوشید تا دین را در جامعه اجرا کند.

 وی با اشاره به تقابل برخی جریان های فکری بیگانه با نظام جمهوری اسلامی، بیان داشت: آن چیزی که مثل سدی محکم جلوی تعرض دشمنان به نظام جمهوری اسلامی گرفته، ایمان راسخ مردم و پشتیبانی آنان از نظام اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت راهبرد خنثی سازی تحریم ها و تعامل با کشورهای همسایه را دنبال می کند

دولت راهبرد خنثی سازی تحریم ها و تعامل با کشورهای همسایه را دنبال می کند