مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 16:372022-01-21سياسي

قرار نیست الگوهایی مثل افکار فمینیستی را در دستور کار قرار دهیم


قرار نیست الگوهایی مثل سند 2030 و یا افکار فمینیستی را در دستور کار قرار دهیم، آن قدر در اسلام نقاط قوت و مثبت وجود دارد که نیازی نیست دنیا برای ما نسخه بپیچد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: قرار نیست الگوهایی مثل سند 2030 و یا افکار فمینیستی را در دستور کار قرار دهیم، آن قدر در اسلام نقاط قوت و مثبت وجود دارد که نیازی نیست دنیا برای ما نسخه بپیچد.

سید محمد حسینی روز جمعه در نشستی که در مجتمع فرهنگی سرو کاشمر برگزار شد، افزود: متأسفانه بسیاری القاء یاس و ناامیدی در کشور می کنند و می خواهند در برابر غرب تسلیم شویم.

وی بیان کرد: با گشایش هایی که دارد انجام می شود در حال عبور از این مراحل هستیم به طوری که حتی غربی ها و آمریکایی ها به این موضوع اعتراف می کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به اینکه باوجود کاستی ها و کمبودهایی که در کشور داریم باید انسجام و یکپارچگی خود را نشان دهیم، تصریح کرد: متأسفانه در چند سال گذشته بسیاری از پروژه های نیمه کاره حتی آن هایی که بالای 90 درصد بودند رها شدند در صورتی که اگر کمی همت می شد به نتیجه می رسیدند.

وی گفت: هرچند بیش از 90 درصد بودجه کشور برای کارهای جاری هزینه می شد و کارهای عمرانی کمتر صورت می گرفت اما امیدواریم این وضعیت بهبود یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار نیست الگوهایی مثل افکار فمینیستی را در دستور کار قرار دهیم

قرار نیست الگوهایی مثل افکار فمینیستی را در دستور کار قرار دهیم