مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 16:322022-01-21اجتماعي

امدادرسانی نیروهای هلال احمر به خودروهای گرفتار برف در محور آستارا_اردبیل


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از گرفتار شدن تعداد زیادی خودرو در محورهای کوهستانی گیلان خبر داد و گفت: به علت بارش شدید برف در محور آستارا_اردبیل تعداد 10 خودرو به دلایل مختلف از جمله نداشتن زنجیر چرخ در برف گرفتار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سیاوش غلامی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروهای هلال احمر در چند روز گذشته در تمام محورهای مواصلاتی و کوهستانی گیلان حضور دارند، اظهار کرد: در چند روز گذشته و به دلیل بارش شدید برف در گیلان نیروهای امدادی با تمام قوا در تمامی محورهای کوهستانی استان گیلان حضور داشته و این حضور ادامه دار است.

وی از گرفتار شدن تعداد زیادی خودرو در محورهای کوهستانی گیلان خبر داد و گفت: به علت بارش شدید برف در محور استارا_اردبیل تعداد 10 خودرو به دلایل مختلف از جمله نداشتن زنجیر چرخ در برف گرفتار شده و نیروهای هلال احمر و امدادی به محض اطلاع از این قضیه در محل حاضر و به آنان خدمات ارائه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودرو د  محور فومن به ماسوله بیان کرد: در محور فومن به ماسوله نیز گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت اطلاع رسانی شد و بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه عوامل امدادی جمعیت هلال احمر به مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی نیروهای هلال احمر به خودروهای گرفتار برف در محور آستارا_اردبیل

امدادرسانی نیروهای هلال احمر به خودروهای گرفتار برف در محور آستارا_اردبیل