مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 16:122022-01-21سياسي

راه خنثی کردن تحریم ها گسترش روابط سیاسی و اقتصادی است


راه خنثی کردن تحریم ها گسترش روابط سیاسی و اقتصادی با کشورهای دیگر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر توصیه به توسعه روابط سیاسی و اقتصادی سه مؤلفه (کشورهای همسایه، کشورهای مسلمان، کشورهای همسو در اولویت قرار دادند.

امام جمعه زرندیه تصریح کرد: سفر موفق مقام محترم ریاست جمهوری به روسیه به منظور توسعه روابط با روسیه که هم در منطقه همسایگی ماست هم همسوی با ما در بسیاری از مسائل دنیای امروز است و 25 میلیون مسلمان عاشق انقلاب اسلامی و ایران در این کشور زندگی می کنند ما با روسیه منافع و تهدیدات مشترک و همچنین دشمن مشترکی همچون آمریکا را داریم.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: روسیه عضو دائم شورای امنیت و صاحب حق وتو است روسیه در پیمان های منطقه ای نقش محوری دارد عضو اصلی پیمان شانگهای و اتحادیه گمرکی اوراسیاست، برخلاف آمریکا که سابقه 70 ساله دشمنی با ملت ایران دارد روسیه، ده ها سال است که ما دشمنی نداشته وی افزود: کشورچین یکی از ارکان قدرت اقتصادی دنیاست بیشتر کشورهایی همچون آمریکا انگلیس، آلمان، فرانسه و کشورهای عربی همسایگان ما با چین ارتباطات اقتصادی دارند و ایران اسلامی نیز باید با چین تعامل داشته باشد.

وی افزود: کشوری که در شکستن بخش های عمده ای از تحریم های ظالمانه با ما در این سالهای اخیر همکاری داشته مطمئناً توسعه روابط رو به گسترش اقتصادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه خنثی کردن تحریم ها گسترش روابط سیاسی و اقتصادی است

راه خنثی کردن تحریم ها گسترش روابط سیاسی و اقتصادی است