مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 15:572022-01-21سياسي

رییس جمهور: مشکلات سیل زدگان کرمانی به زودی برطرف می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جنوب کرمان، آیت الله رییسی امروز در جمع مردم زهکلوت اظهار داشت: به یک کار بلندمدت در منطقه نیازمند هستیم و کار بلندمدتی که در منطقه باید انجام شود و امری که بسیار ضرورت دارد مسئله سیل بندها است.

رییس جمهور ادامه داد: کاری که باید سریع انجام شود همان سیل بندهای جیرفت است که اعلام شده و جزو برنامه های دولت است و پیگیری می شود تا سریعا با همت مردم و مسئولان احداث شود که ما شاهد این خسارت ها نباشیم و موضوع خسارت کشاورزان و دامدارن توسط مسئولان پیگیری و جبران می شود.

وی همچنین در جمع مردم روستای نهضت آباد عنوان کرد: مسئولان پیگیر مسائل و مشکلات بوده و یکسری اقدامات مثل اقدامات امدادی بود که باید انجام می شد و در منازل مردم که آبگرفتگی موجب ایجاد مشکلات جدی شده بود، این اقدامات توسط جوانان و مسئولان انجام شده که باید از همه تشکر کنیم.

آیت الله رییسی با بیان اینکه اقدام بعدی این بود که نسبت به خانواده هایی که به نحوی اثاث منزل آن ها دچار مشکل شده است، توجه شود، گفت: بخش سوم که مهم است بازسازی و نوسازی منازل است برخی از منازل به دلیل سستی پایه و دیوارها آب نفوذ کرده و مشکلاتی ایجاد کرده که برای سکونت نیازمند به بازسازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: مشکلات سیل زدگان کرمانی به زودی برطرف می شود

رییس جمهور: مشکلات سیل زدگان کرمانی به زودی برطرف می شود