مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 15:522022-01-21اجتماعي

برف در مرز کامیون ها را هم زمین گیر کرد


گمرک ایران ضمن اعلام اینکه در روزهای گذشته بارش برف موجب اختلال در تجارت در برخی گمرک های مرزی شده است، در مورد جریان برفگیر شدن کامیون داران در مرز باشماق توضیح داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، طی روزهای اخیر با شدت گرفتن بارش برف، در مناطق مرزی و گمرک های مربوطه نیز اختلالاتی ایجاد شده است؛ به طوری که برخی ویدئوها و تصاویر در فضای مجازی نشان داد که کامیون هایی که حامل بار بوده و برای ورود و یا خروج از کشور در این مرزهای تجاری قرار دارند امکان جابه جایی نداشته و چند روزی است که معطل مانده اند، از جمله آن کامیون های نزدیک به مرز باشماق هستند که خواستار اقدام مسئولان نیز شده اند.

اینکه در حال حاضر در گمرک های مرزی شرایط به چه صورتی است از گمرک ایران مورد پیگیری قرار گرفت و در همین رابطه لطیفی، سخنگوی گمرک اعلام کرد که اکنون در مرز تمرچین پیرانشهر و کیله سردشت در آذربایجان غربی فعلا به دلیل مسدود بودن جاده های منتهی به مرز و سقوط بهمن تا پاک سازی و بازگشایی مسیر، گمرک بسته است و امکان تبادل کالا در روز جاری وجود ندارد.

با این حال راهداری در حال بازگشایی جاده بوده و با وجود هوای آفتابی، سقوط بهمن در جاده ها موجب بسته شدن راه و عدم امکان عبور و مرور شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف در مرز کامیون ها را هم زمین گیر کرد

برف در مرز کامیون ها را هم زمین گیر کرد