مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 15:322022-01-21اجتماعي

کاهش تعداد روزهای ناسالم در اولین ماه زمستان 1400


بررسی های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می دهد هوای پایتخت در دی ماه سال جاری نسبت به سال گذشته روزهای ناسالم برای گروه های حساس بیشتری را تجربه کرده اما تعداد روزهای ناسالم برای همه گروه ها به عدد صفر رسیده است.

- محسن روشنی-مدیر واحد پایش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران- در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت هوای تهران در دی ماه سال جاری و مقایسه آن با سال گذشته گفت: در دی ماه سال گذشته 5 روز قابل قبول ثبت شد که این عدد امسال به 15 روز رسیده است.

سال گذشته 11 روز هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه های حساس و 13 روز ناسالم برای همه گروه ها قرار داشت که این اعداد در سال جاری به 15 روز ناسالم برای گروه های حساس و صفر روز ناسالم برای همه گروه ها رسیده است.

وی با اشاره به آلاینده شاخص هوای دی ماه سال جاری در مقایسه با دی ماه سال گذشته گفت: در 24 روز دی ماه سال گذشته آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.

5 میکرون بالاتر از حد مجاز گزارش شد که 5 روز آن با شرایط بالاتر از حد مجاز آلاینده نیتروژن دی اکسید نیز همراه بود؛ اما در سال جاری این عدد به 15 روز تقلیل یافته و دو روز نیز نیتروژن دی اکسید بیش از حد مجاز بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مقایسه ها نشان می دهد دی ماه سال 98 با تجربه 15 روز قابل قبول، 14 روز ناسالم برای گروه های حساس و یک روز ناسالم برای همه گروه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تعداد روزهای ناسالم در اولین ماه زمستان 1400

کاهش تعداد روزهای ناسالم در اولین ماه زمستان 1400