مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 15:272022-01-21سياسي

2 راه حل خنثی سازی تحریم ها/ با روسیه منافع و تهدیدات مشترک داریم


خطیب جمعه قم با اشاره به دو راه حل برای خنثی سازی تحریم ها، گفت: با روسیه منافع و تهدیدات مشترکی داریم که دریای خزر، عراق، قفقاز و سوریه از مسائل مشترک و تحریم ها ازجمله تهدیدها است.

- ، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه نماز جمعه یکم بهمن 1400 که در مصلی قدس قم برگزار شد، با اشاره به آیه 39 سوره توبه عنوان کرد: در این آیه خداوند یک بینش حقیقی و اسلامی را به مسلمان متذکر می شود که اگر شما به جبهه نرفتید دیگران خواهند رفت.

وی ادامه داد: این آیه بیان می کند که تصور نکنید اگر شما زیر بار تکلیف نرفتید و شانه خالی کردید، اسلام درجا می زند؛ زیرا اسلام به آنجایی که باید، می رسد؛ اما این افتخار از شما گرفته خواهد شد به دیگران می رسد.

خطیب جمعه قم، با اشاره به اینکه در این آیه به کسانی که به دعوت خداوند پاسخ نمی دهند وعده عذاب می دهد، افزود: این عذاب منحصر به قیامت نیست و دچار عذاب های دنیایی مانند تسلط دشمن، ذلت و خواری بی آبرویی و … نیز می شوند.

امربه معروف و نهی از منکر از مصادیق جهاد فی سبیل الله تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، بیان کرد: امربه معروف و نهی از منکر هم از مصادیق جهاد فی سبیل الله است و اگر در این زمینه نیز شانه خالی کنند این عذاب دنیایی به سراغشان خواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 راه حل خنثی سازی تحریم ها/ با روسیه منافع و تهدیدات مشترک داریم

2 راه حل خنثی سازی تحریم ها/ با روسیه منافع و تهدیدات مشترک داریم