مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 15:172022-01-21سياسي

خواری و ذلت نتیجه تسلیم شدن به طاغوت است


امام جمعه شیراز با تاکید براینکه اتکا به آمریکا و اسراییل برای ارتقاء امنیت و اقتصاد مانند ساختن خانه عنکبوت است، تاکید کرد که تسلیم شدن مقابل طاغوت نتیجه ای جز خواری و ذلت ندارد.

- آیت الله لطف الله دژکام در خطبه نماز جمعه اول بهمن شیراز، ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، ضمن طرح این سئوال که وضعیت ما ایرانیان و مسلمانان اکنون در بعد جهانی چگونه است؟ به تبیین اتفاقات 30 سال اخیر پرداخت.

او با یادآوری اینکه نزدیک به سی سال قبل، به اصطلاح دو ابر قدرت در دنیا داشتیم یکی آمریکا و دیگری شوروی، گفت: آنهایی که سنشان اقتضا می کند یادشان هست که در همان دهه های پیش امام راحل نامه ای به رییس شوروی نوشت مبنی براینکه دوره ابرقدرتی شوروی تمام شده است مارکسیسم را در زباله دان تاریخ باید پیدا کنید.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه حضرت امام(ره) پیام رسان پیامبر برای دعوت آنان به اسلام بود، برداشت اشتباه سران شوروی از نامه امام و پاسخی که رییس جمهور وقت شوروی به امام داده بود را یادآور شد و خاطرنشان کرد که ان روز امام با اشاره به آنکه پیامش را درک نکردند، تصریحا فرمود ارتباط و معاملات با شوروی اشکالی ندارد.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه بعد از فروپاشی شوروی، آمریکا حس کرد که دیگر ابرقدرتی در مقابلش نیست، گفت: آنها گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواری و ذلت نتیجه تسلیم شدن به طاغوت است

خواری و ذلت نتیجه تسلیم شدن به طاغوت است