مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 15:022022-01-21سياسي

مدیریت وضعیت سخت و برف سنگین در اردبیل مناسب نبود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: انتظار این بود که وزیر کشور در حد مناطق سیل زده به بارش سنگین برف در اردبیل اهمیت می داد و پیگیر این اوضاع سخت می شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های نماز جمعه اردبیل با برشمردن ایرادات مدیریت بحران برف اردبیل اظهار کرد: مسئولان باید عمق بارش برف و سختی کار را به گوش مسولان کشور می رساندند تا بخشی از امکانات و تجهیزات کشور و استان های همسایه به اردبیل گسیل می شد.

وی بارش اخیر برف را رحمت واسعه خداوند عنوان و خاطرنشان کرد: خداوند از سر فضل و نه استحقاق رحمت واسعه خود را بر ما نازل کرد و ما را از بی آبی نجات داد.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: ما از حیث آب شرب، آب کشاورزی و آب صنعت مشکل داریم ولی این بارش عظیم بالنسبه برای تأمین نیازهای آبی خیلی مفید است ما هزاران شکر قولاً و عملاً به درگاه خداوندی داریم در این چند روز همشهری ها در اردبیل و در شهرهای اطراف و روستاهای منطقه با مشکلات زیادی مواجه شدند.

آیت الله عاملی گفت: مسئولان تلاش کردند و تمام تجهیزات خود را به میدان آوردند ولی کافی نبود الان با 40 اکیپ و 200 دستگاه در داخل شهر تلاش می کنند ولی کافی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت وضعیت سخت و برف سنگین در اردبیل مناسب نبود

مدیریت وضعیت سخت و برف سنگین در اردبیل مناسب نبود