مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 14:572022-01-21سياسي

اعلام آمادگی ایران برای حضور جدی در رویدادهای جهانی گردشگری


مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و مدیر اجرایی نمایشگاه بین المللی فیتور اسپانیا در خصوص حضور ایران در دوره های بعدی نمایشگاه طی سال های پیش رو مذاکره کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پنجشنبه 30 دی ماه، همزمان با دومین روز برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور 2022 فرناندز با حضور در غرفه جمهوری اسلامی ایران با محمد حسین صوفی ملاقات و از حضور نمایندگان گردشگری کشورمان در چهل و دومین دوره نمایشگاه فیتور اسپانیا قدردانی کرد.

  مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در این دیدار ضمن برشمردن اشتراکات فرهنگی ایران و اسپانیا و اظهار علاقه مندی نسبت به توسعه همکاری های مشترک دو کشور در زمینه صنعت گردشگری و صنایع وابسته، از تلاش مسئولان و دست اندرکاران برپایی نمایشگاه و همکاری مدیر اجرایی نمایشگاه فیتور برای حل مشکل پاویون ایران تشکر و قدردانی کرد.

  محمد حسین صوفی در ادامه گفت: وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جمهوری اسلامی ایران بر این است که حضور جدی و تأثیر گذار ی در رویدادهای جهانی گردشگری داشته باشد.

از این رو از هم اکنون برای حضور در چهل و سومین دوره نمایشگاه اعلام آمادگی می کنیم.

  وی  تصریح کرد: انتظار داریم که مسئولان نمایشگاه با اختصاص مساحت وسیع تر در محلی مناسب و در خور شأن نمایندگان و فعالان صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی ایران برای حضور جدی در رویدادهای جهانی گردشگری

اعلام آمادگی ایران برای حضور جدی در رویدادهای جهانی گردشگری