مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 14:272022-01-21اجتماعي

80 روستای شهرستان مراغه در محاصره برف


رییس اداره راهداری شهرستان مراغه از مسدود بودن راه 80 روستای این شهرستان بدنبال بارش برف و کولاک خبر داد.

- نادر شریفی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: با وجود بازگشایی مسیرهای اصلی، فرعی و بخش روستایی تا دیروز، در پی بارش و کولاک دوباره تمام راههای روستایی بخش سراجو در مراغه مسدود و تردد در آنها غیرممکن هست.

وی افزود: در حال حاضر راه 80 روستا در سراجو بسته بود و تلاش بازگشایی آنها از ساعات اولیه صبح امروز آغاز شده و پیش بینی شده تا پایان امروز بتوانیم به این مهم دست یابیم.

شریفی  از روستاییان محاصره در برف خواست تا صبوری کنند و منتظر بازگشایی مسیرهای ارتباطی خود به همت راهدارهای مستقر در مناطق زندگیشان باشند.

رییس اداره راهداری شهرستان مراغه در عین حال از اتمام عملیات بازگشایی راه های اصلی و فرعی حوزه مدیریتش خبر داد و گفت: با تلاش شبانه اکیپ های راهداری مراغه که از دیشب دوباره شروع شده تمام راههای اصلی تا صبح و راه های فرعی نیز تا ساعاتی قبل بازگشایی و قابل تردد با رعایت جوانب احتیاط امکان پذیر است.

وی درباره تعداد همکارانش در بخش بازگشایی راه ها اظهار کرد: 12 دستگاه خودروی سنگین برف روب به همراه 18 نفر راهدار در حال حاضر  تنها تجهیزات و پرسنل راهداری مراغه برای بازگشایی مسیرهای مسدود شده در اثر بارشها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 روستای شهرستان مراغه در محاصره برف

80 روستای شهرستان مراغه در محاصره برف