مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 13:372022-01-21سياسي

اعمال آرای هیئت عمومی دیوان و بخشنامه وزارت کشور در تعرفه 1401


نائب رییس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: در تعرفه سال 1401 آرای هیئت عمومی دیوان عدالت و بخشنامه های وزارت کشور مورد توجه قرار گرفته تا ابهامات رفع و ممنوعیت ها لحاظ شود.

- ایسنا/اردبیل نائب رییس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: در تعرفه سال 1401 آرای هیئت عمومی دیوان عدالت و بخشنامه های وزارت کشور مورد توجه قرار گرفته تا ابهامات رفع و ممنوعیت ها لحاظ شود.

میرمحمد سیدهاشمی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: با تلاش اعضای شورای شهر و در بیش از 12 جلسه تخصصی و کارشناسی ابعاد مختلف تعرفه 1401 را مورد بحث و بررسی قرار دادیم تا در نهایت اعضای شورای شهر با اکثریت آرا تعرفه را تصویب کردند.

وی خاطرنشان کرد: در کنار رفع ابهامات و ممنوعیت ها و در نظر گرفتن آرای هیئت عمومی دیوان عدالت و بخشنامه های وزارت کشور تعرفه به نفع مردم تدوین شده تا زمینه جلب رضایتمندی مردم فراهم آید.

نائب رییس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: در تعرفه 1401 نسبت به سالجاری 20 درصد افزایش اعمال شده در حالی که تورم موجود براساس آمارها بالاتر از این رقم است.

سیدهاشمی افزود: در تعرفه 1401 جایزه خوش حسابی 15 درصد برای شهروندان، صدور رایگان پروانه برای احداث مدرسه به همت خیرین، حمایت از مراکز فرهنگی و هنری، احداث پارکینک با هدف روان سازی ترافیک به ویژه ساخت پارکینگ توسط بخش خصوصی با اعمال تخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال آرای هیئت عمومی دیوان و بخشنامه وزارت کشور در تعرفه 1401

اعمال آرای هیئت عمومی دیوان و بخشنامه وزارت کشور در تعرفه 1401