مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 13:222022-01-21سياسي

امام جمعه شهرکرد: قانون ساماندهی فضای مجازی در مجرای قانونی قرار بگیرد


امام جمعه شهرکرد به پیگیری اخیر مجلس در خصوص ساماندهی فضای مجازی اشاره کرد و گفت: من از مجلس مطالبه می کنم هرچه زودتر این قانون را وارد مجرای قانونی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه شهرکرد با اشاره به نماز رییس جمهوری ایران در کاخ کرملین، گفت: این نماز آیت الله رییسی در کاخ کرملین نشان داد که انقلاب اسلامی در حال پیشرفت و پیشروی است، برای این دستاورد بزرگ باید خداوند را بسیار شکر کرد.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: این ثمره خون شهدا و ایستادگی مردم است که اینگونه ارزش ها یکی پس از دیگری در حال احیاشدن هستند و این به دلیل خواست و دغدغه دولتمردان است.

نکونام اضافه کرد: برخی به دنبال حاشیه سازی و زیرسوال بردن اقدامات دولت هستند ولی ان شاالله این رفتارها تاثیری در کلیت عملکرد دولت در سطوح ملی و استانی ندارد.

وی به سیاست های توازنی جمهوری اسلامی اشاره کرد و توضیح داد: امروز می توانیم ادعا کنیم که حتی به اندازه یک ذره، این شعار اساسی نه شرقی نه غربی مخدوش نشده است و البته اگر تعاملی با موسکو یا چین و یا حتی اروپا داریم در راستای تامین منافع کشور و تکریم متقابل است.

مطالبه امام جمعه شهرکرد در خصوص اجرای قانون ساماندهی فضای مجازی نکونام در پایان خطبه ها به طرح اخیر مجلس در خصوص سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهرکرد: قانون ساماندهی فضای مجازی در مجرای قانونی قرار بگیرد

امام جمعه شهرکرد: قانون ساماندهی فضای مجازی در مجرای قانونی قرار بگیرد