مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 12:122022-01-21اقتصادي

عبور صادرات از 40 میلیارد دلار با هماهنگی سیاست های ارزی و تجاری دولت


رییس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه عبور صادرات غیرنفتی کشور از مرز 40 میلیارد دلار بسیار امیدوارکننده است، گفت: هماهنگی سیاست های تجاری و ارزی دولت در تحقق این این هدف بسیار تاثیرگذار بوده است.

- غلامحسین شافعی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره جزییات سفر به عراق و نتایج حاصل از این سفر، اظهارداشت: هیات 54 نفره ای از بخش خصوصی به منظور توسعه روابط اقتصادی و تجاری به عراق سفر کردند که یکی از دستاوردهای خوب این سفر امضاء تفاهم نامه تشکیل مرکز داوری مشترک میان ایران و عراق بود که این تفاهمنامه در راستای داوری و حل اختلافات تجار و بازرگانان دو کشور بین اتاق های بازرگانی دو کشور به امضا رسید.

  * پیگیری برقراری موافتنامه تجارت ترجیحی توسط کمیسیون مشترک ایران و عراق وی با اشاره به ملاقات با وزیر تجارت عراق، افزود: در این جلسه موانع و مشکلات تجاری دو کشور مطرح شد و همچنین موضوع برقراری موافقتنامه تجارت ترجیحی بین دو کشور مطرح شد و مقرر شد تا در کمیسیون مشترک دو کشور این رویه پیگیری شود.

  رییس اتاق بازرگانی ایران از ملاقات دیگری با مسئول مرزهای عراق خبر داد و گفت: در این ارتباط با مسائل بسیار زیادی روبرو هستیم، اول اینکه در زمینه زیرساخت های مرزی بین دو کشور هم از طرف ایران و هم از طرف عراق با مشکل مواجه هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور صادرات از 40 میلیارد دلار با هماهنگی سیاست های ارزی و تجاری دولت

عبور صادرات از 40 میلیارد دلار با هماهنگی سیاست های ارزی و تجاری دولت