مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 11:422022-01-21بين الملل

مادورو اظهارات تحریک آمیز علیه روسیه را محکوم کرد


وزارت امور خارجه ونزوئلا در بیانیه ای در مورد گفتگوی اخیر نیکولاس مادورو با ولادیمیر پوتین اعلام کرد، رییس جمهور ونزوئلا تاکید دارد کشورش اظهارات تحریک آمیز و فریبکاری ها علیه روسیه را نمی پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری ایتار تاس، در این بیانیه آمده است: مادورو، رییس جمهور ونزوئلا در تماس با همتای روس خود عنوان کرد، ونزوئلا هر گونه کمپین و تحریک و فریبکاری علیه روسیه را رد می کند.

این وزارتخانه همچنین خاطرنشان کرد که رییس دولت ونزوئلا از کمک رهبر روسیه به مبارزه با همه گیری ویروس کرونا به ویژه از بابت ارسال واکسن ها و داروهای موثر در حفظ سلامت مردم ونزوئلا تشکر کرد.

علاوه بر این، هر دو رهبر در مورد پیشرفت در همکاری های دوجانبه به بحث پرداختند و به افزایش 12 درصدی مبادلات تجاری، ایجاد خطوط هوایی مستقیم بین کاراکاس و مسکو، پیشرفت در مسائل اقتصادی، سلامت و درمان و حوزه نظامی اشاره کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازراشاتودی، وزارت خارجه ونزوئلا اعلام کرد که نیکولاس مادورو به همتای روس خود از بابت همبستگی کشورش با روسیه اطمینان داده و تحریکات ضد روسیه را محکوم کرده است.

مادورو در توییتر نوشت که در گفتگوی تلفنی با پوتین درباره همکاری در زمینه های مختلف استراتژیک و مسائل مربوط به این همکاری گفتگو کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادورو اظهارات تحریک آمیز علیه روسیه را محکوم کرد

مادورو اظهارات تحریک آمیز علیه روسیه را محکوم کرد