مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 11:022022-01-21اجتماعي

به زودی برای جبران خسارات اعتبارات تأمین می شود/44مدرسه آسیب دیده است


وزیر آموزش و پرورش در سفر به جنوب استان کرمان به همراه رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از مدارس خسارت دیده شهری و روستایی ناشی از سیل در شهرستان قلعه گنج دیدن کرد.

- ایسنا/کرمان وزیر آموزش و پرورش در سفر به جنوب استان کرمان به همراه رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از مدارس خسارت دیده شهری و روستایی ناشی از سیل در شهرستان قلعه گنج دیدن کرد.

بازدید وزیر آموزش و پرورش از مدارس خسارت دیده ناشی از سیل در شهرستان قلعه گنج استان کرمان به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی و پرورش استان کرمان، یوسف نوری در حاشیه این بازدید از مدارس آسیب دیده شهری و روستایی شهرستان قلعه گنج گفت: این بارندگی یک بارندگی استثنایی بوده و یک موقعیت اضطراری ایجاد کرده، بنابراین ما هم باید تصمیم های اضطراری بگیریم.

وی در خصوص وضعیت مدارس گفت: تعدادی از مدارس آسیب دیده یا تخریب شده اند که نیاز به تعمیر و بازسازی دارند، تعدادی از مدارس دچار آب گرفتگی شده اند که این حجم از آب به زودی تخلیه می شود، تعدادی از مدارس نیاز به شن ریزی و آسفالت دارند، تعدادی از مدارس هم نیاز به دیوار و حصار کشی دارند که توصیه شده حصاری متناسب با بافت منطقه در نظر گرفته شود، به گونه ای که چندان ارتباط بین مردم و مدرسه قطع نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به زودی برای جبران خسارات اعتبارات تأمین می شود/44مدرسه آسیب دیده است

به زودی برای جبران خسارات اعتبارات تأمین می شود/44مدرسه آسیب دیده است