مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 10:522022-01-21سياسي

اسکان مسافران و در راه ماندگان در مسیرهای ملایر انجام شد


سرپرست فرمانداری ویژه ملایر با بیان اینکه هماهنگی های لازم برای اسکان مسافران و در ‏راه ماندگان در تمامی مسیرها انجام شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، - ایسنا/همدان سرپرست فرمانداری ویژه ملایر با بیان اینکه هماهنگی های لازم برای اسکان مسافران و در ‏راه ماندگان در تمامی مسیرها انجام شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، افزود: پایگاه ها و ‏حوزه های مقاومت بسیج و تیپ 43 امام علی(ع) با تمام توان پای کار است.

‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ حسین فارسی در نشست ستاد بحران ملایر، با تأکید بر اینکه شهروندان از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند، گفت: تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان به کندی در جریان است و مشکلی در اسکان در راه ماندگان نداریم.

وی با اشاره به اینکه همشهریان در صورت تردد حتما زنجیر چرخ و امکانات و تجهیزات ایمنی همراه خود داشته باشند، ادامه داد: تصادف زنجیره ای صبح و عصر در حوزه استحفاظی سیاه کمر در استان همدان و توره در استان مرکزی رخ داده و فقط ترافیک آن تا حوزه شهرستان ملایر کشیده شده است.

سرپرست فرمانداری ملایر با بیان اینکه ستاد بحران شهرستان و راهدارخانه ها، پایگاه های امداد جاده ای و بخشداری های تابعه در آماده باش کامل هستند، گفت: مساجد ورودی ملایر و شهرهای تابعه، چهار حسینیه در شهر ملایر و مساجد و حسینیه های روستاهای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان مسافران و در راه ماندگان در مسیرهای ملایر انجام شد

اسکان مسافران و در راه ماندگان در مسیرهای ملایر انجام شد