مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 10:172022-01-21بين الملل

آمادگی خزانه داری آمریکا برای اعمال تبعات شدید بر روسیه در صورت حمله به اوکراین


وزیر خزانه داری آمریکا گفت، وزارتخانه تحت امرش آماده است در صورت حمله روسیه به اوکراین، تحریم های قابل توجهی را علیه روسیه اعمال کند و با متحدانش برای شکل دادن به پاسخها به این اتفاق از نزدیک همکاری دارد.

- آمادگی خزانه داری آمریکا برای اعمال "تبعات شدید" بر روسیه در صورت حمله به اوکراین وزیر خزانه داری آمریکا گفت، وزارتخانه تحت امرش آماده است در صورت حمله روسیه به اوکراین، تحریم های قابل توجهی را علیه روسیه اعمال کند و با متحدانش برای شکل دادن به پاسخها به این اتفاق از نزدیک همکاری دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، جنت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا به سی ان بی سی گفت: رییس جمهور آمریکا گفته است که اگر روسیه به اوکراین حمله کند، تبعاتی سخت را بر آن اعمال خواهیم کرد.

ما امیدواریم که روسیه به دنبال راه حل دیپلماتیک باشد، اما آماده تحمیل عواقبی چشمگیر هستیم.

او بیان کرد که واشنگتن با متحدان اروپایی که روابط اقتصادی قوی تری با روسیه دارند، کار می کند تا بتواند نگرانی های آنها در مورد تحریم های اقتصادی و مالی احتمالی را درک کرده و آنها را در فرآیند طراحی پاسخ هایش در نظر بگیرد.

از سوی دیگر جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید طی حضور نادری در شبکه فاکس نیوز یک روز پس از اولین کنفرانس مطبوعاتی انفرادی جو بایدن، رییس ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی خزانه داری آمریکا برای اعمال تبعات شدید بر روسیه در صورت حمله به اوکراین

آمادگی خزانه داری آمریکا برای اعمال تبعات شدید بر روسیه در صورت حمله به اوکراین