مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 10:122022-01-21سياسي

بنیاد مسکن در شرایط بحرانی خدمات ویژه ای را در نقاط محروم انجام داده است


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان در جلسه مشترک با معاونین و مدیران شهرستانی بر لزوم تبیین راهکارهای مناسب در راستای کسب درآمد پایدار در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکید کرد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان در جلسه مشترک با معاونین و مدیران شهرستانی بر لزوم تبیین راهکارهای مناسب در راستای کسب درآمد پایدار در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکید کرد.

پویا تابعی با تأکید بر استفاده از ظرفیت های موجود در راستای اعتلای جایگاه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تصریح کرد: با هم افزایی، تلاش مستمر و بهره مندی از ظرفیت های نیروی انسانی متخصص و متعهد و تعامل و ارتباط دوسویه با ادارات و نهادهای دیگر در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به جامعه هدف در این نهاد انقلابی تلاش خواهیم کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با بیان اینکه، بنیاد مسکن کارهای چشمگیری در حوزه عمران و آبادانی روستاها و مقاوم سازی مسکن روستایی انجام داده است، افزود: این نهاد بدون بهره مندی از بودجه جاری در دولت در شرایط بحرانی خدمات ویژه ای را در نقاط محروم و آسیب دیده از بلایای طبیعی در کشور داشته است.

تابعی اظهار کرد: فعال کردن درآمدها و ایجاد منابع مالی پایدار می بایست با تشکیل کارگروه های تخصصی و انجام بررسی های کارشناسی و با اولویت تداوم این منابع در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مسکن در شرایط بحرانی خدمات ویژه ای را در نقاط محروم انجام داده است

بنیاد مسکن در شرایط بحرانی خدمات ویژه ای را در نقاط محروم انجام داده است