مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 08:422022-01-21حوادث

اوباش جایی در تهران ندارند


رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از اشراف اطلاعاتی پلیس بر اراذل و اوباش خبر داد و تاکید کرد که این افراد جایی در تهران ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سرهنگ پیام کاویانی در گفت وگو با ایسنا، درباره برخورد پلیس با مراکز فساد و جرم گفت: برخورد با کانون های جرم در حوزه هایی که منجر به سلب آسایش و امنیت مردم می شود با تمرکز بر اراذل و اوباش، موضوعی است که پلیس امنیت به آن وارد می شود و در همین راستا نیز ما با اجرای طرح های مختلف اقدام به پاکسازی نقاط آلوده می کنیم.

وی با اشاره به اجرای طرح هایی مانند اقتدار برای برخورد با اراذل واوباش، افزود: اجرای چنین طرح هایی قطعا ادامه دارد و ما آن را در زمان و مکان های نامعلوم اجرا می کنیم تا با باندهای مجرمانه و به خصوص اراذل و اوباش برخورد کنیم.

کاویانی با تاکید بر اینکه اوباش در تهران جایی ندارند، تصریح کرد: اگر کسی بخواهد در تهران ناامنی ایجاد کند باید بداند که جایش در تهران نیست.

آسایش و امنیت مردم خط قرمز ما است و اجازه نمی دهیم کسی به آن خدشه ای وارد کند.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ درباره اشراف پلیس بر فعالیت های اراذل و اوباش نیز به ایسنا گفت: اگر این افراد تحت رصد و نظر نباشند که دیگر پلیس اشرافی بر آنها ندارد، ما بر اراذل و اوباش اشراف داریم و با کمک همین اشراف نیز برخورد هوشمندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوباش جایی در تهران ندارند

اوباش جایی در تهران ندارند