مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 23:522022-01-20اجتماعي

هشدار مرکز بهداشت خوزستان در خصوص ورود توده غلیظ خاک خارجی


مرکز بهداشت خوزستان در اطلاعیه ای با هشدار تشکیل توده غلیظ گرد و خاک روی کشور عراق و تاثیر آن بر مناطق استان خوزستان، توصیه هایی برای حفظ سلامت شهروندان ارائه کرد.

- ایسنا/خوزستان مرکز بهداشت خوزستان در اطلاعیه ای با هشدار تشکیل توده غلیظ گرد و خاک روی کشور عراق و تاثیر آن بر مناطق استان خوزستان، توصیه هایی برای حفظ سلامت شهروندان ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اطلاعیه مرکز بهداشت خوزستان خطاب به دستگاه های استان آمده است: به استناد اطلاعیه هشدار سطح قرمز شماره 1 مورخ 30 دی ماه مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک هواشناسی خوزستان، تشکیل توده غلیظ گرد و خاک روی کشور عراق و تاثیر آن ابتدا بر نیمه غربی و سپس سایر مناطق استان خوزستان از اواخر وقت پنج شنبه تا اوایل وقت شنبه 2 دی ماه سبب کاهش شدید دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد.

لذا خواهشمند است جهت حفظ سلامت و بهداشت عمومی و کاهش اثرات سینرژیستی پدیده گرد و خاک و بیماری کووید 19 که می تواند منجر به خطرات جدی برای بهداشت و سلامت عمومی به خصوص افراد حساس و دارای بیماری های زمینه ای قلبی و تنفسی شود، دستور فرمایید توصیه های بهداشتی و ایمنی به شرح زیر به اطلاع سازمان های ذیربط و ادارات استان اطلاع رسانی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مرکز بهداشت خوزستان در خصوص ورود توده غلیظ خاک خارجی

هشدار مرکز بهداشت خوزستان در خصوص ورود توده غلیظ خاک خارجی