مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 23:422022-01-20سياسي

معاون رییس جمهور: بودجه زیارت افزایش می یابد


معاون پارلمانی رییس جمهور از افزایش بودجه زیارت استان خراسان رضوی در بودجه 1401 خبرداد.

- سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در جریان سفر به شهرستان بردسکن در گفتگو با خبرنگار فارس در بردسکن از افزایش بودجه زیارت خراسان رضوی در بودجه 1401 خبرداد و اظهار کرد: از آنجا که اخیرا با حضور رییس جمهور کارگروه زیارت کشور در خراسان رضوی تشکیل شد، نگاه دولت به مشهد به عنوان یک شهر زائر پذیر دو چندان است.

لذا در بودجه زیارت  اعتبارات خوبی برای این کلانشهر زیارتی در نظر گرفته شده است که با تصویب بودجه شاهد این افزایش خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود نوروز امسال مشهد با افزایش جمعیت وزائران روبرو باشد که امید است با ارائه خدمات ارزان، مسافران و زائران به خوبی از امکانات و تسهیلات زیارت برخوردار شوند و سفری بدون دغدغه را داشته باشند.

موضوع دوبانده کردن جاده خلیل آباد- بردسکن را با معاون اجرایی و معاون اول رییس جمهور مطرح می کنم معاون پارلمانی رییس جمهور همچنین با اشاره به ضرورت برطرف شدن مشکلات و دغدغه های مردم بردسکن گفت: تسریع در اجرای دوبانده کردن جاده بردسکن تا خلیل آباد، اولویت مردم و مدیران منطقه است که این موضوع را روز یکشنبه در جلسه هیئت دولت با معاون اجرایی و معاون اول رییس جمهور در میان خواهم گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: بودجه زیارت افزایش می یابد

معاون رییس جمهور: بودجه زیارت افزایش می یابد