مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 22:422022-01-20سياسي

پنجمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در مازندران


پنجمین مرحله رزمایش کمک مومنانه مرکز نیکوکاری موج کصال استان مازندران در آستانه سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)و بهار انقلاب اسلامی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، پنجمین مرحله رزمایش کمک مومنانه مرکز نیکوکاری موج وصال استان مازندران در آستانه سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بهار انقلاب اسلامی با حضور مسوولان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران و سپاه ناحیه ساری برگزار شد.

    این مراسم با حضور جانشین سپاه شهرستان  ساری و معاونان اداره کل کمیته امداد امام خمینی استان برگزار شد.

   مرتضی نوری جانشین سپاه ساری در این مراسم با قدردانی از فعالیت جوانان مومن و انقلابی در عرصه خدمات اجتماعی و رفع محرومیت، اظهار کرد: سنت حسنه کمک مومنانه و مواسات که با ابتکار مقام معظم رهبری و پس از حدوث بیماری منحوس کرونا شکلی منسجم و جدید به خود گرفته است که نشان از مصادیق نوین خدمت در دهه شکوفایی و تحول انقلاب اسلامی و در طلیعه گام دوم انقلاب است.

   میثم معافی معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران نیز در ادامه این مراسم بر لزوم هم افزایی ظرفیت های اجتماعی تاکید کرد و گفت: این مهم برخواسته از تربیت در سایه سار مکتب غنی برگرفته از آموزه های دینی برای حل چالش های پیش رو در جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در مازندران

پنجمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در مازندران