مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 22:322022-01-20سياسي

ساماندهی دستگاه های اجرایی اردبیل برای مواقع بحرانی الزامی است


عملکرد دستگاه های اجرایی استان اردبیل و ساماندهی فعالیت های این دستگاه ها برای مواقع بحرانی آینده الزامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اردبیل، سید حامد عاملی شامگاه امروز در جلسه فوق العاده ستاد بحران استان اردبیل که در راهداری استان برگزار شد، اظهار کرد: با وجود کمبودهای موجود در دستگاه های اجرایی در حوزه راه و جاده با بحرانی مواجه نشدیم.

وی افزود: به دلیل شرایط جوی اخیر، مشکلاتی در اردبیل و برخی شهرستان ها پیش آمد که تجربه ای برای دستگاه های استان اردبیل شد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: بعداز عبور استان از شرایط جوی فعلی، عملکرد دستگاه های اجرایی استان در حوزه بحران باید ساماندهی ویژه شود.

عاملی گفت: باید کلیه دستگاه های اجرایی برای مواقع بحرانی آمادگی کاملی داشته باشند که در صورت بروز هر بحران، پروتکل تدوین شده در سریع ترین زمان ممکن اجرایی شود.

بازگشایی راه بیش از یک هزار و 200 روستا در استان اردبیل کلیم الله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل نیز در این جلسه عنوان کرد: از ساعت اولیه فعال شدن سامانه بارشی در سطح استان، کلیه نیروهای خدماتی در جاده ها و محورهای مواصلاتی حضور داشتند.

وی ادامه داد: در طی روزهای اخیر راه بیش از یک هزار و 200 روستای سطح استان بازگشایی شده و برخی محورها چندین بار با برف روب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی دستگاه های اجرایی اردبیل برای مواقع بحرانی الزامی است

ساماندهی دستگاه های اجرایی اردبیل برای مواقع بحرانی الزامی است