مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 22:172022-01-20سياسي

40 نقطه آسیب پذیر در لرستان شناسایی شده است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان از شناسایی 40 نقطه آسیب پذیر در استان خبر داد.

- بهرام ستاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعتقاد بر این داریم که باید سیاست های دولت راهبردی شده و توسعه استان در راستای برنامه های مدون مطابق با سند آمایش و برنامه سالانه پیگیری و اجرایی شود.

وی تصریح کرد: در سفر اخیر ریاست جمهوری به لرستان حدود 170 مصوبه زیرساختی در زمینه توسعه استان شکل گرفت که عمده آن ها در سفرهای پی درپی استاندار لرستان به تهران و دیدار با وزیران و مسئولین به نتیجه نهایی نزدیک شده است.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: برخی مشکلات در استان وجود دارد که موجب نگرانی مردم شده که عمده آن ها ریشه در مسائل اجتماعی و اشتغال دارد که در مصوبات سفر رییس جمهور این موارد به خوبی دیده شده و به عنوان یک گام اساسی در تحول استان پیگیری خواهد شد.

ستاری اضافه کرد: با پیگیری های صورت گرفته در زمینه به نتیجه رساندن مصوبات سفر، در همین مدت کوتاه بخش عمده ای از این مصوبات در ردیف اعتبارات سال آتی گنجانده خواهند شد تا جنبه اجرایی پیدا کند .

وی بیان کرد: صنعت و کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل استان، زیرساخت های حوزه آب، راه و عمده پروژه های عمرانی استان از مهم ترین موارد دیده شده در بودجه است که امیدواریم در دولت سیزدهم جنبه عملیاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 نقطه آسیب پذیر در لرستان شناسایی شده است

40 نقطه آسیب پذیر در لرستان شناسایی شده است