مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 22:172022-01-20سياسي

آزمون داوری، میانجیگری و شورای حل اختلاف قوه قضاییه در آذربایجان شرقی لغو شد


رییس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: آزمون داوری، میانجیگری و شورای حل اختلاف قوه قضاییه که قرار بود فردا جمعه اول بهمن به صورت همزمان با سراسر کشور در استان هم برگزار شود، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: آزمون داوری، میانجیگری و شورای حل اختلاف قوه قضاییه که قرار بود فردا جمعه اول بهمن به صورت همزمان با سراسر کشور در استان هم برگزار شود، به دلیل شرایط جوی لغو شد.

دکتر جعفر محسنی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: برگزاری آزمون داوری، میانجیگری و شورای حل اختلاف قوه قضاییه در استان آذربایجان شرقی به دلیل شرایط خاص آب و هوایی و طبق اطلاعیه مرکز آزمون جهاددانشگاهی لغو شده است.

وی با بیان این که زمان بعدی آزمون برای این متقاضیان متعاقبا اعلام خواهد شد، اضافه کرد: پیش از این اعلام شده بود که طبق برنامه ریزی های انجام گرفته، آزمون مذکور بە صورت همزمان در 31 استان کشور روز جمعه اول بهمن ماه برگزار می شود که با پیگیری های انجام گرفته و با توجه به وضعیت جوی استان این آزمون در آذربایجان شرقی لغو اعلام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی استان، محسنی گفت: تعداد داوطلبان این آزمون در آذربایجان شرقی، 2833 نفر شامل 1097 زن و 1736 مرد هستند و مراتب برگزاری آزم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون داوری، میانجیگری و شورای حل اختلاف قوه قضاییه در آذربایجان شرقی لغو شد

آزمون داوری، میانجیگری و شورای حل اختلاف قوه قضاییه در آذربایجان شرقی لغو شد