مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 22:072022-01-20سياسي

دست کردن در جیب مردم به بهانه درآمدزدایی!


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: برای جبران درآمدی که با حذف یک ردیف خاص با حکم دیوان صورت گرفته نباید دنبال فشار مضاعف به شهروندان باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علی نوای باغبان پنجشنبه در چهل وششمین جلسه علنی فوق العاده در اعتراض به درخواست شهرداری مبنی بر افزایش ضرایب صدور پروانه جهت اختصاص به سازمان سیما و منظر بدلیل حذف ردیف درآمدی این سازمان با حکم دیوان عدالت  اظهار کرد: شهرداری امکانات بسیاری دارد که می توان از آنها برای درآمدزایی استفاده کرد.

وی با انتقاد از ایجاد فشار مضاعف به شهروندان گفت: وضعیت اقتصادی شهروندان و جامعه کاملا مشخص است در صورت اینکه بخواهیم هزینه صدور پروانه را افزایش دهیم قطعاً با کاهش درخواست برای پروانه ساختمانی مواجه خواهیم شد.

باغبان تصریح کرد: مجموعه عینالی نزدیک 6 هزار هکتار مساحت دارد و از سوی دیگر ما 250 پارک در شهر با ابعاد مختلف داریم که باید برای درآمدزایی از آنها استفاده کنیم.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: درآمدزایی ایده و تلاش بالا می طلبد.

شاید ما در کوتاه مدت با مشکل مالی در مجموعه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری مواجه شویم ولی باید با برنامه ریزی از ظرفیت خود سازمان برای درآمدزایی استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست کردن در جیب مردم به بهانه درآمدزدایی!

دست کردن در جیب مردم به بهانه درآمدزدایی!