مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 21:472022-01-20اجتماعي

استخراج هنرهای دانش آموزان و عرضه آنها به جامعه


سند تحول در راستای تحقق حیات طیبه است و این مجتمع آموزشی از نمونه های مجتمع های حیات طیبه است.

- ایسنا/قم وزیر آموزش و پرورش گفت: سند تحول در راستای تحقق حیات طیبه است و این مجتمع آموزشی از نمونه های مجتمع های حیات طیبه است.

یوسف نوری عصر امروز در آیین افتتاح مجتمع شهید مهدی هندویان به عنوان بزرگ ترین مجتمع آموزشی، پرورشی و ورزشی استان قم که در نمازخانه این مجتمع برگزار شد، ضمن تبریک ایام میلاد حضرت زهرا(س)، با اشاره به اینکه وظیفه آبادانی مدارس با دانش آموزان است، اظهار کرد: خوشبختانه امروز شاهد شور و اشتیاق بسیار بالای دانش آموزان هستیم.

وی با بیان اینکه شهدای ما هنرمندان زندگی هستند، عنوان کرد: هنرمند هرجا رود، بالا می نشیند و موضوع زنده بودن شهید و برکت شهید موجب شده است تا امروز در این مجتمع آموزشی گرد هم باشیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دانش آموزان باید پاسدار خون شهدا باشند، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم راه مناسب برای پیشرفت دانش آموزان را هموار و شرایط حضور و فعالیت آنان در کشور را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه باید دانش آموزان به درآمد برسند، تصریح کرد: مدیر این مجتمع آموزشی باید شرایطی را فراهم کند تا دانش آموزان بتوانند هنرهای خود را در یک محیطی مشخص به نمایش گذاشته و به فروش برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخراج هنرهای دانش آموزان و عرضه آنها به جامعه

استخراج هنرهای دانش آموزان و عرضه آنها به جامعه