مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 21:072022-01-20اجتماعي

بارش برف و کاهش محسوس دما در گیلان/ سیاهکل-دیلمان مسدود شد


در اثر فعالیت سامانه سرد و بارشی در استان گیلان، دمای استان به شدت کاهش یافته و سرتاسر استان گیلان شاهد بارش برف بعضاً شدید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، هواشناسی استان گیلان اعلام کرده که هوای استان نیمه ابری تا ابری و آلود همراه با کاهش دما، بارندگی و وزش باد شدید و در ارتفاعات و دامنه ها شاهد بارش برف، کولاک و همچنین طی امشب برخی نواحی جلگه ای استان شاهد بارش مخلوط برف و باران و همچنین برف خواهیم بود.

آنطور که خبرنگاران فارس در سرتاسر استان گیلان گزارش کرده اند، هوای استان در اغلب مناطق همراه با بارش شدید برف بوده که این نزولات آسمانی در مناطق مرتفع استان با شدت بیشتری همراه است.

سامانه های برف سنجی گیلان گزارش کرده اند که محور اسالم به خلخال در غرب گیلان دارای برف 30 سانتی متری و همچنین محور سیاهکل به دیلمان در شرق استان بیش از 15 سانتیمتر برف وجود دارد.

دمای استان گیلان طی سامانه سرد و بارشی فعال کنونی، بین 8 تا 12 درجه کاهش یافته است.

امیر مرادی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان نیز در گفتگو با خبرنگار فارس با اشاره به پیش بینی های هواشناسی اظهار کرد: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی و استقرار سامانه سرد و بارشی در منطقه طی روزهای آینده که شرایط برای کاهش محسوس دما و یخبندان و همچنین مه گرفتگی در جاده ها مهیا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و کاهش محسوس دما در گیلان/ سیاهکل-دیلمان مسدود شد

بارش برف و کاهش محسوس دما در گیلان/ سیاهکل-دیلمان مسدود شد