مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 20:322022-01-20سياسي

واکنش دادستان بجنورد نسبت به وضعیت نابسامان انبارهای خرید و فروش ضایعات


دادستان عمومی و انقلاب بجنورد در بازدید سرزده از چند مرکز و انبار بزرگ نگهداری و خرید و فروش ضایعات در شهرستان بجنورد نسبت به پیامدهای نگران کننده اشاعه این فعالیت ها در مناطق مختلف شهری از جمله تهدید علیه بهداشت و سلامت  عمومی جامعه هشدار داد.

- ایسنا/خراسان شمالی دادستان عمومی و انقلاب بجنورد در بازدید سرزده از چند مرکز و انبار بزرگ نگهداری و خرید و فروش ضایعات در شهرستان بجنورد نسبت به پیامدهای نگران کننده اشاعه این فعالیت ها در مناطق مختلف شهری از جمله تهدید علیه بهداشت و سلامت  عمومی جامعه هشدار داد.

سید جواد ایلالی با ارائه تذکرات لازم در خصوص ترک فعل مسئولانی که در این خصوص وظایف ذاتی مدیریتی و نظارتی دارند از جمله شهرداری و مراکز بهداشتی بر ضرورت صیانت از حقوق عامه تأکید کرد و از ورود جدی مدعی العموم در پیگیری این ماجرا تا حصول نتیجه مطلوب خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نسبت به تبعات منفی ترک فعل مسئولین هشدار داد و افزود: متأسفانه در انبارهایی که مورد بازدید قرار گرفت، انواع و اقسام وسائل متعدد و متنوع از قطعات خودروهای سبک و سنگین و آهن آلات گرفته تا نان خشک،پلاستیک،ظروف و .

که به نظر می رسد بخش عمده ای از این اموال مسروقه باشد، وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دادستان بجنورد نسبت به وضعیت نابسامان انبارهای خرید و فروش ضایعات

واکنش دادستان بجنورد نسبت به وضعیت نابسامان انبارهای خرید و فروش ضایعات