مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 19:222022-01-20اجتماعي

بارش 17 ساعته در مازندران/بارش سنگین برف در شرق استان


مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه بارش از رامسر شروع شده و تمام نقاط استان را دربرمی گیرد، گفت: در ارتفاعات شرق استان شاهد بارش سنگین برف هستیم که به کاهش بارش کم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به نفوذ سامانه سرد بارشی در مازندران و بارش 17 ساعته در استان، اظهار کرد: در حال حاضر بارش باران در شهرستان رامسر و بارش برف در سیاه بیشه و بلده آغاز شده است.

وی گفت: بارش برف و باران همراه با وزش باد بوده که بیشترین سرعت وزش باد از رامسر با سرعت 80 کیلومتر از رامسر گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه این سامانه بارشی ارتفاعات شرق استان را تحت تاثیر قرار می دهد، اضافه کرد: سرعت وزش باد بین 60 تا 90 کیلومتر بر ساعت پیش بینی شده است.

این مسوول با اشاره به کاهش 30 درصدی بارش در شرق استان، تصریح کرد: این سامانه در رفع مشکلات آبی کمک می کند.

رضوی تصریح کرد: مهم ترین نگرانی این است که بعد از سامانه بارشی شاهد هوای گرم هستیم که موجب ذوب برف و روانه شدن آب به سمت دریا می شود.

وی با هشدار نسبت به ریزش و رانش و سقوط بهمن در کوهستان های مازندران، گفت: ممنوع بودن کوهنوردی و پرهیز از تردد غیرضروری به ارتفاعات استان مورد تاکید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش 17 ساعته در مازندران/بارش سنگین برف در شرق استان

بارش 17 ساعته در مازندران/بارش سنگین برف در شرق استان