مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 19:172022-01-20اقتصادي

شرایط وخیم معیشتی نیروهای خدماتی شهرداری شیراز در جوار دستمزدهای 20 میلیون تومانی


رانندگان استیجاری که 99 درصد رانندگان شهرداری را تشکیل می دهند، نیروهای فضای سبز، نیروهای حجمی ضعیفترین دستمزدها را دارند، در حالی که به گفته عضو هیئت رییسه شورای شهر شیراز 6 ماه است شهردار وعده ساماندهی داده و اقدامی نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ساماندهی دستمزدها در شهرداری، اقدامی انقلابی نیاز دارد.

تفاوت عمیق دریافتی ها و کیفیت و سطح زندگی کارمندان شهرداری و اعمال حداقل حقوق ممکن بر عده ای از نیروهای زحمتکش خدماتی بر هیچ کس پوشیده نیست.

شورای اسلامی شیراز  با ارائه طرحی دو فوریتی توسط خواست خدایی، سرانجام در اولین اقدام برای بهبود معیشت رانندگان استیجاری اقدام کرد و شهردار مکلف به ارائه لایحه افزایش درآمد این قشر شد.

3 و نیم میلیون تومان دریافتی ماهانه رانندگان شهرداری افسانه خواست خدایی عضو هیئت رییسه شورای اسلامی  شهر شیراز در گفتگو با خبرنگار فارس در تشریح وضعیت دریافتی برخی از اقشار و نیروهای خدماتی شهرداری به ویژه رانندگان استیجاری گفت: کمترین حقوق در حال حاضر در شهرداری را نیروهای حجمی، نیروهای فضای سبز و گروه رانندگان استیجاری دریافت می کنند.

وی در خصوص رانندگان استیجاری توضیح داد: رانندگان استیجاری خودشان شاغل در شهرداری نیستند و برای اینکه به بدنه شهرداری اضافه نکنند قرارداد نه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط وخیم معیشتی نیروهای خدماتی شهرداری شیراز در جوار دستمزدهای 20 میلیون تومانی

شرایط وخیم معیشتی نیروهای خدماتی شهرداری شیراز در جوار دستمزدهای 20 میلیون تومانی