مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 18:572022-01-20اجتماعي

مسئولان باید در جهت خدمت به مردم پای کار باشند


همه مسئولان باید در جهت خدمت به مردم پای کار باشند و مشکلات موجود در جامعه را حل و فصل کنند بنابرین ایجاد یک بخش دیگر در هشترود به نام بخش قرانقو به مرکزیت ذوالبین در دستور کار قرار گرفته است که در اینده نزدیک اعلام وصول می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود گفت: همه مسئولان باید در جهت خدمت به مردم پای کار باشند و مشکلات موجود در جامعه را حل و فصل کنند بنابرین ایجاد یک بخش دیگر در هشترود به نام بخش قرانقو به مرکزیت ذوالبین در دستور کار قرار گرفته است که در اینده نزدیک اعلام وصول می شود.

امین امینیان در نشست خبری، خاطرنشان کرد: توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی باید در اولویت کارهای مسئولان و مردم باشد تا عموم مردم بتوانند در آینده به اهداف عالی زندگی خود برسند.

وی اظهار کرد: وضعیت هشترود از لحاظ امنیتی، سیاسی، اجتماعی و.

در چهار سال گذشته بسیار مناسب بود و هیچ مشکلی وجود نداشت چرا که هم مردم منطقه و هم مسئولان در همه ساعات شبانه روز و در همه شرایط پای کار بودند و در جهت اعتلای شهرستان تلاش می کردند.

امینیان اضافه کرد: ساخت مجتمع فرهنگی، احداث خانه جوان، ایجاد زیر ساخت ها در حوزه اجتماعی، برگزاری جلسات مختلف برای توسعه منطقه، احراز مقام اول در استان در جهت انجام واکسیناسیون بر علیه کرونا، توسعه عمرانی منطقه و چند ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان باید در جهت خدمت به مردم پای کار باشند

مسئولان باید در جهت خدمت به مردم پای کار باشند