مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 18:572022-01-20پزشكي

شناسایی بیش از 2000 بیمار مبتلا به اُمیکرون در کشور /بسیار نگرانیم


وضعیت اُمیکرون در جهان بسیار بحرانی است و بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکا، درگیری بسیار شدیدی با اُمیکرون دارند و روزانه بیش از یک هزار و 500 نفر در آمریکا بر اثر این بیماری جان خود را از دست می دهند و کشورهای همسایه نیز درگیر هستند .

- وزیر بهداشت گفت: وضعیت اُمیکرون در جهان بسیار بحرانی است و بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکا، درگیری بسیار شدیدی با اُمیکرون دارند و روزانه بیش از یک هزار و 500 نفر در آمریکا بر اثر این بیماری جان خود را از دست می دهند و کشورهای همسایه نیز درگیر هستند و ما بسیار نگران هستیم چون اُمیکرون قدرت انتشار بسیار زیادی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه اجلاس سراسری روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور که در مجتمع شهدای سلامت مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: وقتی آلودگی و سویه ای در یک کشور ایجاد می شود، به کشورهای دیگر نیز سرایت می کند و در کشور ما نیز به دلیل ورود و خروج مسافرین، اُمیکرون وارد کشور شده است.

وی افزود: با تست های تشخیصی انجام شده تا کنون بیش از دو هزار بیمار مبتلا به اُمیکرون در کشور شناسایی شده اما از همه بیماران، تست نمی گیریم بلکه به صورت اتفاقی این تست ها انجام می شود و میزان آلودگی در سطح جامعه، بیشتر از این موارد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی بیش از 2000 بیمار مبتلا به اُمیکرون در کشور /بسیار نگرانیم

شناسایی بیش از 2000 بیمار مبتلا به اُمیکرون در کشور /بسیار نگرانیم