مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 18:022022-01-20ورزشي

22 پروژه فرهنگی و ورزشی خیرساز در شیراز احداث می شود


استاندار فارس از اعلام آمادگی خیر بانی پروژه ورزشی ماهان برای ساخت 22مجتمع دیگر فرهنگی ورزشی در مناطق یازده گانه شهرداری شیراز خبر داد که نیمی از این پروژه ها ویژه بانوان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی ایمانیه، در حاشیه بازدید از مجتمع خیر ساز فرهنگی و ورزشی ماهان در منطقه مهدی آباد با تاکید بر اینکه همه سازمان ها و دستگاه های اجرایی باید همکاری کاملی با پروژه های خیرساز داشته باشند، عنوان کرد: شبکه جامع خیرین با هدف جلوگیری از هر گونه مانع تراشی در این مسیر ایجاد شده است.

استاندار فارس تاکید کرد: هیچکس حق ندارد سر راه انجام فعالیت خیرین سنگ اندازی کند .

ایمانیه در ادامه عنوان کرد:البته خیرین نیز باید به این نکته توجه داشته باشند که اگر قرار است کار خیری انجام دهند حتما با سازمانهای مربوطه هماهنگی لازم را انجام دهند که بی تردید پس از ایجاد این هماهنگی ها مانعی بر سر راه اجرای پروژه های خیر ساز به وجود نخواهد آمد.

وی با تقدیر از فعالیت مجمع خیرین فرهنگساز و شهرساز شیراز ضمن ارائه گزارشی از این بازدید گفت: اجرای این پروژه ورزشی اقدامی پسندیده است که در یکی از نیازمندترین مناطق شیراز برای ارائه خدمات به مردم انجام شده و نشان دهنده سلیقه خوب و تصمیم درست بانیان این امر خیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 پروژه فرهنگی و ورزشی خیرساز در شیراز احداث می شود

22 پروژه فرهنگی و ورزشی خیرساز در شیراز احداث می شود