مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 17:022022-01-20اجتماعي

احتمال ریزش بهمن در مناطق کوهستانی زنجان وجود دارد


 هشدار نارنجی مربوط به وزش باد شدید و کولاک است و با توجه به افزایش ارتفاع برف در مناطق کوهستانی، احتمال ریزش بهمن وجود دارد.

- ، محمدرضا رحمان نیا ظهر ظهر پنج شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان زنجان با بیان اینکه هشدار نارنجی مربوط به وزش باد شدید و کولاک است و با توجه به افزایش ارتفاع برف در مناطق کوهستانی، احتمال ریزش بهمن وجود دارد، گفت: هشدار نارنجی مربوط به وزش باد شدید و کولاک است و با توجه به افزایش ارتفاع برف در مناطق کوهستانی، احتمال ریزش بهمن وجود دارد.

وی افزود: هشدار زرد برای بارش برف و باران است که بیشتر در ارتفاعات شهرستان طارم به صورت برف خواهد بود البته بارش ها قابل ملاحظه نیستند و بین 5 تا 7 میلی متر خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه سامانه بارشی بامداد فردا استان زنجان را ترک می کند و بعد از آن بارندگی نخواهیم داشت، افزود: پدیده غالب استان تا اواسط هفته آینده، یخبندان خواهد بود و طبق پیش بینی ها دمای هوا تا روز یک شنبه هفته آینده به منفی 25 درجه هم می رسد و دمای هوا از روز دوشنبه مقداری افزایش می یابد هر چند باز هم سرد خواهد بود.

رحمان نیا با بیان اینکه میانگین بارش تا روز گذشته به 99 میلی متر رسید که در مقایسه با بلند مدت 13 درصد و در مقایسه با سال گذشته 5 درصد کاهش داریم، ادامه داد: میان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال ریزش بهمن در مناطق کوهستانی زنجان وجود دارد

احتمال ریزش بهمن در مناطق کوهستانی زنجان وجود دارد