مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 15:372022-01-20سياسي

1080 کانون اساتید بسیجی در دانشگاه های کشور فعال است


رییس سازمان بسیج اساتید کشور عنوان کرد: 1080 کانون اساتید بسیجی با حضور بیش از 53 هزار عضو در دانشگاه های کشور فعال است.

- به نقل از وزارت علوم، مراسم تکریم دکتر محمد ملکی رییس پیشین و معارفه دکتر صید مهدی ویسه رییس جدید سازمان بسیج اساتید استان ایلام، با حضور دکتر مردانی رییس سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد.

در این مراسم مردانی با بیان اینکه 29 دی ماه به نام روز غزه نامگذاری شده است، اظهار داشت: اسراییل در 29 دی ماه 1387 تصمیم گرفت به غزه هجوم آورد، تا حماس را از پای در آورد، که تهدیدی برای اسراییل نباشد، اما مجاهدان فلسطینی، صهیونیست ها را شکست دادند و حماسه ای جاودان را خلق کردند.

وی با اشاره نقش محوری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شکل گیری مقاومت مردم فلسطین، گفت: شهید سلیمانی توسط مجاهدین فلسطینی به شهید قدس معروف است، چرا که آن شهید والامقام دارای جامعیت رفتاری و اخلاقی است.

رییس سازمان بسیج اساتید کشور، افزود: هوش، دانایی، علم ولایی و دغدغه مند بودن از ویژگی های این شهید عزیز بود و ما بایستی در دانشگاه ها مکتب شهید سلیمانی را آموزش دهیم.

مردانی، اضافه کرد: روحیه جهادی شهید سلیمانی را بایستی مدنظر قرار دهیم، چرا که در واقع در همه صحنه ها ویژگی خستگی ناپذیر وی برای موفقیت در خیلی از اموری که شاید امید به موفقیت در آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1080 کانون اساتید بسیجی در دانشگاه های کشور فعال است

1080 کانون اساتید بسیجی در دانشگاه های کشور فعال است