مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 15:072022-01-20سياسي

نمایشگاه دائمی اصفهان در بصره عراق برگزار می شود


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: نمایشگاه دائمی اصفهان در شهر بصره عراق تا پیش از نوروز برگزار می شود.

- ، علیرضا مرتضوی روز پنجشنبه در جلسه بررسی فرصت ها و چالش های استان در حوزه مدیریت شهری و نقش شوراها در ایجاد توسعه پایدار که با حضور رؤسای شوراهای استان برگزار شد، اظهار داشت: شرکت نمایشگاه ها در بصره عراق مرکز دائمی برپا می کند زیرا در دیداری که به تازگی با شهردار این شهر داشتیم او بسیار به اصفهان علاقه مند است و از ایشان برای دیدن از توانمندی های شهر و استان اصفهان دعوت کردیم که تا دو ماه آینده محقق می شود.

او با بیان اینکه از توانمندی های علم و فناوری و صادراتی می توان استفاده کرد، خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت ها در نمایشگاه اصفهان در بصره می توان بهره برد؛ در امور فرهنگی با مردم بصره که 98 درصد آنان شیعه هستند، مشترکات زیادی داریم و شرکت نمایشگاه ها برای بهبود این مرکز تجاری پذیرای پیشنهادات شما است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان با اشاره به اینکه این مرکز تا قبل سال نو برپا می شود، ابراز داشت: مرکز دائمی اصفهان در بصره در هر دوره بین 30 تا 50 شرکت ظرفیت دارد که با بازاریابی، فروش مستقیم و امور فرهنگی فعال خواهند بود و می توانیم به شناخت فرهنگ ایرانی-اسلامی کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه دائمی اصفهان در بصره عراق برگزار می شود

نمایشگاه دائمی اصفهان در بصره عراق برگزار می شود