مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 15:072022-01-20سياسي

شفافیت اقتصادی، اولویت انتخاب الکترونیک است


معاونت مالی و اقتصادی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران را که هر ساله توسط خبره ترین اساتید حوزه مالی و اقتصادی کشور با به کارگیری معتبرترین مدل های مالی دنیا سازمان های داوطلب را ارزیابی می کند، دریافت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز ارتباطات رسانه ای انتخاب الکترونیک، در حاشیه مراسم تقدیر از واحدهای مالی برتر شرکت های فعال در نظام اقتصادی ایران که با حضور نخبگان و مدیران مالی-اقتصادی بنگاه های اقتصادی بزرگ ایرانی برگزار شد، تندیس زرین و جایزه ملی مدیریت مالی ایران که هرساله از سوی تعدادی از نخبگان و اساتید اقتصادی ایرانی مورد داوری قرار می گیرد به معاونت مالی و اقتصادی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک رسید.

اصغرقربانی، معاون مالی و اقتصادی انتخاب الکترونیک در حاشیه آیین اهدای جوایز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه شفافیت به عنوان یک اولویت اصلی در دستور کار تیم معاونت مالی و اقتصادی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک قرار گرفته و خرسندیم که امروز به عنوان یک شرکت فعال در بخش خصوصی نظام اقتصادی ایران، فعالیت های شفاف مالی و اقتصادی داریم.

وی افزود: تغییر مقیاس فعالیت در صاحب گسترده ترین زنجیره ارزش صنعت لوازم خانگی در غرب آسیا، معاونت مالی و اقتصادی انتخاب الکترونیک را از مرحله فعالیت های مال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت اقتصادی، اولویت انتخاب الکترونیک است

شفافیت اقتصادی، اولویت انتخاب الکترونیک است