مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 14:172022-01-20بين الملل

مسکو: غرب برای انجام اقدامات تحریک آمیز بزرگ توطئه می کند


سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت که ادعاهای اوکراین و غرب مبنی بر حمله قریب الوقوع روسیه، سرپوشی برای انجام اقدامات تحریک آمیز در مقیاس بزرگ خود، - سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت که ادعاهای اوکراین و غرب مبنی بر حمله قریب الوقوع روسیه،"سرپوشی برای انجام اقدامات تحریک آمیز در مقیاس بزرگ خود، از جمله تحرکات نظامی است.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: این اقدامات ممکن است عواقب بسیار غم انگیزی برای امنیت منطقه ای و جهان داشته باشند.

او به تحویل تسلیحات به اوکراین توسط هواپیماهای ترابری نظامی بریتانیا در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت که اوکراین کمک نظامی غرب را به عنوان کارت سفید برای عملیات نظامی در دونباس می داند.

دونباس، واقع در شرق اوکراین، تحت کنترل جدایی طلبان مورد حمایت روسیه است که نزدیک به هشت سال است که با نیروهای اوکراینی جنگیده اند، درگیری که بیش از 14000 کشته برجای گذاشته است.

کرملین: هشدارهای بایدن بی ثباتی را دامن می زند کرملین نیز اعلام کرد که هشدار جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در مورد پیامدهای فاجعه بار احتمالی برای روسیه کمکی به کاهش تنش های فزاینده بر سر اوکراین نخواهد کرد و حتی می تواند بی ثباتی بیشتر را ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: غرب برای انجام اقدامات تحریک آمیز بزرگ توطئه می کند

مسکو: غرب برای انجام اقدامات تحریک آمیز بزرگ توطئه می کند