مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 14:052022-01-20سياسي

توجه به مهاجرت معکوس در دستور کار بنیاد مسکن همدان قرار گیرد


در راستای مهاجرت معکوس یعنی از شهرها به روستا، اقدامات لازم و تشویقی باید در دستور کار بنیاد مسکن استان همدان قرار گیرد.

- به گزارش، علیرضا قاسمی فرزاد پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان که با حضور رییس بنیاد مسکن کشور و مسئولان استانی برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات 15 ساله حسن ظفری؛ مدیرکل سابق بنیاد مسکن همدان عنوان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از یادگارهای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن یک مجموعه انقلابی، پویا، پرتلاش و دارای اهمیت است، گفت: راه و شهرسازی در شهرها و کلان شهرها و، بنیاد مسکن نیز در حوزه روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر، متولی امور عمرانی و آبادانی است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: در ادوار مختلف روستاها همیشه مورد توجه قرار گرفته، اما در دولت سیزدهم، یکی از برنامه ها و طرح های مورد توجه، بررسی و رفع مشکلات روستاها است.

وی با بیان اینکه طبق آنچه که در دولت سیزدهم سیاست گذاری شده است، در افق چهار ساله، روستاها تحولات رو به رشدی انجام و اجرا خواهد شد، افزود: یکی از اقدامات تأثیرگذار و تحول کننده که در بنیاد مسکن در دستور کار قرار گرفته طرح هادی در روستاها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به مهاجرت معکوس در دستور کار بنیاد مسکن همدان قرار گیرد

توجه به مهاجرت معکوس در دستور کار بنیاد مسکن همدان قرار گیرد